Підвищена надійність

MÁV-START Co. експлуатує пасажирські дизель-поїзди з двома моторними вагонами, серії 6341. З самого початку виявилися проблеми з приводом валу в моторних вагонах цих дизель-поїздів. Простої були частими внаслідок робочих несправностей та потребі у позаплановому технічному обслуговуванні.
MÁV-GÉPÉSZET Co., компанія, відповідальна за ремонт і технічне обслуговування цих дизель-поїздів, звернулася до MOL-LUB Ltd., щоб знайти відповіді на ці проблеми.

«Згідно з наявними даними, експлуатаційні витрати на два типи масла практично однакові при пробігу до 300 000 км. У світі цих даних, а також технічних, експлуатаційних вдосконалень, питань збільшення терміну служби та інших вдосконалень, розглянутих раніше, я безумовно рекомендував би використовувати для приводу валу дизель-поїзду серії 6341 трансмісійне масло LE 1605 DuolecTM, що постачається компанією MOL».

Ласло Шабаі,
експерт з хімічних та мастильних матеріалів – MÁV-GÉPÉSZET Co.

У дизель-поїздів серії 6341 термін служби приводу вала, як прямої, так і кінцевої передачі, був більш коротким, ніж планувалося і очікувалося. Крім того, при сильному навантаженні прямих приводів спостерігався підвищений знос і серйозні ушкодження зубчастої передачі, деякі зубці навіть були зруйновані.
Системи передачі починали перегріватися і діяли з високим рівнем шуму. У зв'язку з цим перегрівом, поширеними явищами стали утворення великих частинок внаслідок зносу, пошкодження ущільнень внаслідок сильної вібрації і втрата масла.
За думкою технічних спеціалістів компанії МАВ-GÉPÉSZET, основною причиною цих проблем була помилка при проектуванні. Це часто призводило до виявлення перекосів і люфтів під час технічного обслуговування. Незалежно від цих труднощів, фахівці компанії MOL-LUB запропонували застосувати мастильний матеріал, який може забезпечити більш ефективний захист редуктора і зменшення втрат на тертя. Крім того, вони запропонували допомогу у дослідній експлуатації цього мастильного матеріалу.

Польові випробування проводилися з використанням 1605 LE DuolecTM, трансмісійного масла з поверхнево модифікуючими властивостями, що містить спеціальні добавки, вироблені компанією Lubrication Engineers Inc. (LE). Компанія MOL-LUB провела порівняльні випробування трансмісійного масла, використовуваного раніше, і масла, обраного для польових випробувань. Випробування включали вимірювання складу зношеного металу у випробуваній трансмісійному маслі. Метод випробувань був заснований на спеціальному мікроскопічному дослідженні частинок зношеного металу, яке називається ферографією.
Польові випробування однозначно показали переваги використання трансмісійного масла LE 1605 DuolecTM. Знос значно зменшився завдяки поверхнево модифікуючим властивостям трансмісійного масла. Поверхня зубів вирівнялася, незначні заїдання зникли, а робоча температура і рівень шуму трансмісії зменшилися.

Інженери MÁV-GÉPÉSZET прийняли правильне рішення! Застосування трансмісійного масла, запропонованого MOL-LUB Ltd., призвело до значного вдосконалення, що було доведено спеціальними випробуваннями, проведеними власними фахівцями.
За результатами польових випробувань, спільно проведених двома компаніями, інтервали заміни масла були збільшені – до 300 000 км пробігу, при цьому втрати масла практично відсутні. Незважаючи на більш високу ціну трансмісійного масла LE 1605 DuolecTM, витрати, пов'язані з мастильними матеріалами, не зросли, а витрати, пов'язані з технічним обслуговуванням і споживанням, знизилися, що значно зменшило простої дизель-поїзда.

Успішне застосування LE 1605 DuolecTM відкрило нові можливості для інших типів дизель-поїздів компанії.

Опис

КОМПАНІЯ:

MÁV-GÉPÉSZET Co.– компанія з технічного обслуговування та ремонту залізничного транспорту

ГАЛУЗЬ:

Ремонт і технічне обслуговування рухомого складу залізниці

ЗАСТОСУВАННЯ:

Дизель-поїзд, серія 6341

ПРОДУКТ:

Трансмісійне масло LE 1605 DuolecTM

ПОСТАЧАЛЬНИК:

MOL-LUB Ltd.

Запитайте наших експертів!
Олег Домбровський

Начальник Технічного Відділу
Спеціалізація: моторні масла, індустріальні масла, мастила, автохімія

ODombrovskiy@mol-ukraine.com.ua
Ви зацікавилися?
×